Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

3. Internetová ekonomika roste, ale stát nepomáhá

Redakce MAM23. 1. 20179. 7. 2019

České firmy na internetu vzkvétají a generují větší HDP než třeba segment zemědělství nebo zdravotnictví. Například v elektronickém obchodování je evidovaný nárůst tržeb o 84 procent. Podniky na internetu realizovaly zhruba třetinu svých tržeb, což je oproti unijnímu průměru téměř dvojnásobek. Podle Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) by však mohl být růst ještě znatelnější. Největší bariérou dalšího rozvoje podle SPIR je nedostatečná podpora ze strany státu. “Veřejná správa patří v informačních technologiích mezi nejhorší v Evropě a pro kontakt s ní lidé využívají internet jen výjimečně. Za patnáct let je to tragické selhání, které špatně doháníme,” prohlásil na tiskové konferenci předseda výkonné rady SPIR Ján Simkanič. Dalšímu rozvoji tak podle sdružení brání třeba nedostatečná technická infrastruktura, která zahrnuje sítě nové generace, nebo absence dlouhodobé strategie rozvoje celého segmentu.

×

1. Skončily dva papírové magazíny o marketingu

Starší článek

Finanční poradenství již využila polovina

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více