Mediální agentura Starcom ze skupiny Publicis One bude nově pracovat pro farmaceutickou firmu Merck, která má ve svém portfoliu například nosní kapky Nasivin, vitaminy Bion 3 nebo doplněk stravy Femibion. Starcom bude pro Merck spravovat celosvětový mediální rozpočet. Podle oznámení obou firem jde konkrétně o 50 milionů liber (přes 1,5 miliardy korun). Starcom zakázku vyhrál v tendru a připadne mu tak celkem jedenáct produktů. „Máme obrovskou radost, je to mimořádný úspěch. Na českém trhu nás čeká zajímavá strategická a tvůrčí práce. Hlavním úkolem bude posílit využití digitálních médií a celkovou komunikaci se zákazníky zmodernizovat a prohloubit,“ komentuje spolupráci Martina Říhová, ředitelka českého Starcomu ze skupiny Publicis One.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?