Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2. Starcom je mediální agenturou léčiv Merck

Redakce MAM30. 1. 20179. 7. 2019

Mediální agentura Starcom ze skupiny Publicis One bude nově pracovat pro farmaceutickou firmu Merck, která má ve svém portfoliu například nosní kapky Nasivin, vitaminy Bion 3 nebo doplněk stravy Femibion. Starcom bude pro Merck spravovat celosvětový mediální rozpočet. Podle oznámení obou firem jde konkrétně o 50 milionů liber (přes 1,5 miliardy korun). Starcom zakázku vyhrál v tendru a připadne mu tak celkem jedenáct produktů. “Máme obrovskou radost, je to mimořádný úspěch. Na českém trhu nás čeká zajímavá strategická a tvůrčí práce. Hlavním úkolem bude posílit využití digitálních médií a celkovou komunikaci se zákazníky zmodernizovat a prohloubit,” komentuje spolupráci Martina Říhová, ředitelka českého Starcomu ze skupiny Publicis One.

×

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Starší článek

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: HC Sparta Praha

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více