2. České PR agentury oznámily nové klienty

23. 1. 2017 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Celá řada českých PR agentur zahájila se začátkem nového roku práci pro nové klienty. Native PR bude zvyšovat povědomí o problematice neplodnosti a o doplňcích stravy vhodných pro páry plánující rodičovství v zájmu společnosti Exeltis Czech. AMI Digital bude zajišťovat komplexní podporu v oblasti on-linu, PR a marketingové komunikace pro historicky nejúspěšnější český basketbalový klub ČEZ Basketball Nymburk. Havas PR bude poskytovat podporu PR komunikace a další služby Raiffeisen stavební spořitelně. Stance Communications bude dodávat komplexní PR služby Asociaci technických bezpečnostních služeb Grémium Alarm. FleishmanHillard rozšířil spolupráci s FMCG gigantem P&G a nově se bude starat o komunikaci produktů Braun z oblasti péče o pleť a vlasy. Grayling začal i v ČR a na Slovensku spolupracovat s lucemburským satelitním operátorem SES Astra, kterému bude poskytovat PR a public affairs servis.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.