Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Skončily dva papírové magazíny o marketingu

Redakce MAM9. 1. 20179. 7. 2019

První magazín o marketingu a médiích na českém trhu, měsíčník Strategie, už nebude vycházet na papíře. Konec časopisu potvrdilo na dotaz MAM vydavatelství CN Invest, které ho loni koupilo od vydavatelství Mladá fronta. “Strategie v papírové podobě skončila s prosincovým číslem a pokračovat bude od ledna na webu,” sdělila mluvčí mediálního domu Adéla Mikešová. Poslední číslo vyšlo 23. prosince loňského roku.

Papírovou podobu ruší také čtvrtletník České marketingové společnosti pod názvem Marketing & komunikace, ze kterého se stane rovněž čistě digitální médium uzamčené pod přístupovým kódem. Předplatitele informoval dopisem.

Strategie byla nejstarším oborovým magazínem na trhu. Časopis se poprvé představil čtenářům v roce 1993 pod vedením Petra Tomíška a Sylvie Sclingand. V průběhu své existence měnil vydavatele i periodicitu. První tři roky vycházel jako měsíčník, od ledna 1996 přešel na týdenní periodicitu pod názvem Strategie News. V roce 1999 týdeník i s jeho mateřským vydavatelstvím koupila společnost Mona (později Sanoma). V jejím portfoliu zůstal pět let. Na přelomu let 2004 a 2005 se Strategie za vypjatých okolností oklikou přes firmu One Media přesunula do Mladé fronty. Tam se od roku 2011 změnila na měsíčník, loni ji vydavatel v balíku s dalšími tituly prodal CN Investu. Webová stránka Strategie v současnosti směruje na mediální rubriku bezplatného ekonomického deníku E15.

Dvě historická čísla magazínu Strategie – to úplně první a to úplně poslední. Jako měsíčník začínal, jako měsíčník se rozloučil.

×

2. Americký Fox kompletně přebírá britskou Sky

Starší článek

Televize / prosinec 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více