Vánoční kampaně firem: romantická zasněžená města i čtyřminutový film z vlaku

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kromě Milky si památkově chráněné centrum města pro mezinárodní kampaň vybrala Coca-Cola, která mu věnovala několik úvodních sekund vánočního spotu, v nichž ho digitálně zasněžila a rozzářila. Velmi pozorný divák pak v prostřihu na osvětlenou ulici pozná, že se filmaři pohybovali i v Lounech. Štáb natáčel také v pražské městské části Nebušice.

externí video: Coca-Cola Vánoce 2016

Kaufland se pro změnu vydal na Liberecko. Režisér Michael Baumbruck „z lásky k Vánocům“ věnoval úvodní sekundu a půl večernímu záběru na vlak přejíždějící po viaduktu.

externí video: Kaufland: Vánoce 2016 (TV reklama)

Mobilní operátor Vodafone poslal svou reklamní rodinu v čele s Jiřím Vyorálkem na Vánoce do Mělníka. Rozdávání radosti pod kreativním vedením McCannu se natáčelo na přelomu října a listopadu.

Babička přijíždějící vlakem na Vánoce v reklamě na Chytrou síť O2 zůstala mrznout na nástupišti pražského hlavního nádraží, protože na ni rodina pro samou zábavu zapomněla.

Zpožděný zimní expres od H&M

Motiv cestování vlakem využil v mezinárodní reklamě od agentury Adam & Eve DDB i oděvní řetězec H&M. Téměř čtyřminutový film, který je určen i pro české zákazníky, vypráví příběh o skupině pasažérů ve vlaku, jimž cestu na svátky k příbuzným zkomplikuje špatné počasí a výluka na trati. Průvodčí jim proto uspořádá improvizovanou vánoční večeři v jídelním vagonu, u níž se všichni sejdou v oblečení z aktuální zimní kolekce.

externí video: Come Together – directed by Wes Anderson starring Adrien Brody – H&M

Agentura svěřila režii Wesu Andersonovi, jehož zřejmě nejznámějším filmem je Grandhotel Budapešť. Zkušený filmař dříve točil pro Hyundai, Stellu Artois nebo AT&T. Hlavní roli má Adrien Brody, držitel Oscara za snímek Pianista.

Lidl oslavuje ženy

S evropskou kampaní pro 26 zemí přišel obchodní řetězec Lidl. Její tváří je „šarmantní a současná“ Santa Clara jako „dárek všem ženám, které většinou o Vánocích nejsou středem pozornosti, ale které na nich mají lví podíl“. Se Santa Clarou se podle Lidlu mohou ztotožnit všechny moderní ženy, které chtějí stres z toho, že nebude všechno perfektní, hodit za hlavu a chtějí si vánoční pohodu užít společně s ostatními. Ústřední píseň nazpívala hamburská zpěvačka Emily Roberts.

Nejlepším dárkem k Vánocům jste přece vy sami. Děláme sice dobré mobily, ale na Vánoce je odložte a věnujte se svým blízkým, vzkazuje ve sváteční reklamě s Jaromírem Jágrem značka Huawei. To vše doplňuje alpské městečko.
Foto: Huawei

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.