Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Úspěch sedí v manažerském křesle

Redakce MAM12. 12. 20169. 7. 2019

Brand je to neviditelné, kouzelné, co budujeme úplně vším. Funguje směrem ven, ale také směrem dovnitř… Teoretický rámec k tématu propojování interní a externí komunikace v byznysu představil publiku reklamní stratég Petr Václavek.

Michael Sidó z T-Mobilu popsal osm principů úspěchu podle CEO firmy Milana Vašiny. Co radí ředitel, který prý věnuje svým zaměstnancům 40 procent svého času? Naslouchat na všech úrovních organizace, věnovat pravidelný čas schůzkám se svými zaměstnanci, důvěřovat svému týmu a být v úzkém kontaktu se svým zákazníkem. Proto musí všichni manažeři v T-Mobilu strávit minimálně jeden den v roce na prodejně.

Hrdí a talentovaní z Mekáče

O významu zákaznické zkušenosti mluvily i Ivana Šedivá a Linda Šefčíková z McDonald’s. Firma řeší stejně jako mnoho jiných nedostatek zaměstnanců, který u těch stávajících vede k nižší motivovanosti, přepracovanosti, a tím i negativnímu dopadu na byznys. V takové době je třeba posílit značku zaměstnavatele, zvlášť když řetězci z průzkumů vyplynulo, že lidé na jeho zaměstnance často pohlížejí s despektem. Bylo tedy nutné posílit zaměstnaneckou hrdost. Marketingový tým spolu s HR vytvořil kampaň Mekáč jsme my, která motivovala své lidi ke sdílení svých osobních zájmů a talentů (zpěváci, sportovci aj.), a natočil s nimi spoty, které zaznamenaly vysokou sledovanost na sociálních sítích. Linda Šefčíková vyzdvihla, že se nelze dívat na budování značky úzce podle oddělení firmy a je prospěšné jejich pohledy na věc propojit.

Jak na employer brand

Podle Veroniky Lencové z Performance vision při hodnocení úspěchu firmy jen finanční ukazatelé nestačí, většina jich navíc reflektuje pouze krátkodobé cíle. Radí podívat se i na takové ukazatele, jako jsou počet reklamací a firemní kultura.

Šárka Samková, která se podílela na náborové kampani pro ČEZ, říká, že zaměstnanecká značka by neměla být primárně budována jen za účelem náboru, ale musí fungovat i pro interní komunikaci. “Je dobré jít za zaměstnanci a zeptat se, proč u nás pracují a jaké jsou pro ně skutečné výhody práce pro nás.” Šimon Vostrý z dnes již mezinárodního start-upu ZOOM měří úspěch pomocí NPS. Pokud někdo není s produktem spokojen, ředitel obchodu na zpětnou vazbu ihned osobně reaguje. A Petr Sedláček z Nespire v závěru potvrzuje, že největší motivační faktor pro zaměstnance je osoba přímého nadřízeného. Rozdíl mezi motivovanými a nemotivovanými zaměstnanci se ze 40 procent podílí na jejich nemocnosti.

Kampaň Mekáč jsme my propojila interní kampaň s komunikací navenek a byla první, která nebyla o jídle. Spoty soutěžících zaměstnanců běžely na microsite a YouTube, hlasující zaměstnanci mohli vyhrát zájezd.
Foto: McDonalds

×

Ortel nad Slavíkem: lidi estráda přestává bavit

Starší článek

Obsah pod Křišťálovou lupou. Co spojuje Avast a Jirku Krále?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více