Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Téma: QR kódům se kdysi předpovídala velká budoucnost. Pozvolna upadly v zapomnění, avšak rozvířit vášně na Facebooku ještě stále dovedou

Redakce MAM19. 12. 20169. 7. 2019

Max Odraška Nedávno jsem četl odbornou publikaci o marketingu z roku 2015 od odborné asistentky z Fakulty multimediálních studií UTB a hádejte, jak byly vyřešeny odkazy na dodatečné. V e-knize…

Jan Pekárek Vzpomínám si ale, že jsme s kolegou pořádali jednou takový seminář a narychlo jsme tam potřebovali dostat lidi, a nejlépe kdyby nám za to zaplatili (drahý pronájem apod.). Tak jsme v obchoďáku prodávali vstupenky na ten seminář. Vstupenky byly vytisklé na obyčejný kancelářský papír. A abychom tomu dodali na serióznosti, natiskli jsme tam QR kód a prodalo se toho celkem dost:))

Michal Novák Mě baví kolem QR ta raketa hejtrů z principu:) Třeba mít na vizitce vCard je dost praktický (nikdo nezkazí jméno/číslo při přepisu do telefonu). Stejně tak ty faktury. Vlastně na všechno “přesný” opisování definovanejch formátů.

Jan Bělohradský V ideálním světě by byl QR kód skvělý pro měření efektivity tištěných publikací, katalogů, prospektů, plakátů apod. Kdyby ho uměli všichni zákazníci používat, tak by člověk nemusel hádat, jestli zvýšení návštěvnosti z directu, brandových kampaní na CPC má na svědomí katalog, letáčky rozdávané ze supermarketu, nebo něco úplně jiného.

Lukáš Classic Ještě loni se pár lidí hádalo, jak to je super věc. Jediné využití vidím při tisknutí a placení faktur. Naštěstí už příliš reklam s QR nevidím…

Lidka Worbisová

×

1. CS Cargo a AMI získaly ocenění na EEA 2016

Starší článek

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více