Téma: QR kódům se kdysi předpovídala velká budoucnost. Pozvolna upadly v zapomnění, avšak rozvířit vášně na Facebooku ještě stále dovedou

19. 12. 2016 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Max Odraška Nedávno jsem četl odbornou publikaci o marketingu z roku 2015 od odborné asistentky z Fakulty multimediálních studií UTB a hádejte, jak byly vyřešeny odkazy na dodatečné. V e-knize…

Jan Pekárek Vzpomínám si ale, že jsme s kolegou pořádali jednou takový seminář a narychlo jsme tam potřebovali dostat lidi, a nejlépe kdyby nám za to zaplatili (drahý pronájem apod.). Tak jsme v obchoďáku prodávali vstupenky na ten seminář. Vstupenky byly vytisklé na obyčejný kancelářský papír. A abychom tomu dodali na serióznosti, natiskli jsme tam QR kód a prodalo se toho celkem dost:))

Michal Novák Mě baví kolem QR ta raketa hejtrů z principu:) Třeba mít na vizitce vCard je dost praktický (nikdo nezkazí jméno/číslo při přepisu do telefonu). Stejně tak ty faktury. Vlastně na všechno „přesný“ opisování definovanejch formátů.

Jan Bělohradský V ideálním světě by byl QR kód skvělý pro měření efektivity tištěných publikací, katalogů, prospektů, plakátů apod. Kdyby ho uměli všichni zákazníci používat, tak by člověk nemusel hádat, jestli zvýšení návštěvnosti z directu, brandových kampaní na CPC má na svědomí katalog, letáčky rozdávané ze supermarketu, nebo něco úplně jiného.

Lukáš Classic Ještě loni se pár lidí hádalo, jak to je super věc. Jediné využití vidím při tisknutí a placení faktur. Naštěstí už příliš reklam s QR nevidím…

Lidka Worbisová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.