Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Mladý podnikatel inspiruje obsahem

Redakce MAM12. 12. 20169. 7. 2019

I třetí místo může velice potěšit. Tvůrce webového magazínu MladýPodnikatel.cz Jiří Rostecký sice žádnou kategorii Křišťálové lupy nevyhrál, ale na své umístění byl náležitě pyšný – zúčastnil se totiž poprvé a hned za sebou nechal celou řadu známých internetových počinů. Svému projektu se navíc plně věnuje teprve rok.

“V kategorii Obsahová inspirace mu odborná porota přidělila bronzové, třetí místo. Ve veřejností volené kategorii One (wo)man show se dostal na páté místo. A to je pro mě obrovský úspěch,” napsal o svém projektu Jiří Rostecký.

Kategorii Obsahová inspirace navíc vyhodnocuje odborná porota Křišťálové lupy.

Cílem webu MladýPodnikatel.cz má být inspirace pro internetové podnikatele a marketéry. Obsah stránek se tak soustřeďuje zejména na on-line marketing, ale čtenář nalezne i témata týkající se tvorby webů, tvorby obsahu, osobního rozvoje, e-commerce a rad, jak začít se samotným podnikáním.

Obsah má jednoho autora

Celý projekt, jehož součástí jsou kromě článků i tento rok přidané videorozhovory s profesionály z prostředí marketingu, navíc Rostecký realizuje sám. “Všechny rozhovory sám natáčím, stříhám i obsahově připravuji,” uvedl pro MAM Jiří Rostecký a dodal, že malou část obsahu jeho stránek tvoří občasné externí texty, které se týkají zajímavých témat.

Videorozhovory jsou obvykle doprovázeny i článkem. Rostecký je navíc tvoří poměrně pravidelně – a to až několikrát týdně. Už nyní jich je na jeho stránce přes sto.

Kromě psaní článků a nahrávání podcastů natáčí Jiří Rostecký (vpravo) rozhovory s osobnostmi marketingu. Nedávno zpovídal například Ondřeje Slámu, který prodal marketingovou agenturu Inborn společnosti Adexpres.
Foto: MladýPodnikatel.cz

×

Ortel nad Slavíkem: lidi estráda přestává bavit

Starší článek

Obsah pod Křišťálovou lupou. Co spojuje Avast a Jirku Krále?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více