Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jediný youtuber s lupou

Redakce MAM12. 12. 20169. 7. 2019

Za čtyři roky existence nasbírala videa Jirky Krále na 170 milionů zhlédnutí. A to je řeč pouze o YouTube. Další statisíce lidí oslovil Král na Instagramu, Facebooku, Snapchatu či na vlastním webu. Svého publika využil Jirka Král i v Křišťálové lupě, když své diváky vyzval, aby pro něj hlasovali. Výsledkem jejich snahy bylo nakonec první místo v kategorii One (wo)man show.

Někdejší účastník reality show Farma je ovšem úspěšný i mimo svět digitálních technologií. Slušně vydělává na prodeji vlastního oblečení, vydal tištěný komiksový časopis a v neposlední řadě také otevřel prostor Zetko v obchodním domě Kotva. Útočiště pro generaci Y má v pražském nákupním centru sloužit jako herna, kavárna i prodejna merchandisingu.

To vše se Královi podařilo za podpory staršího bratra Petra, který mu výrazně pomáhá s monetizací. O tom, že se rodina Králových výrazně soustřeďuje na digitální média, svědčí i úspěch jejich sestry Katky. Ta na YouTube nastřádala na 160 tisíc odběratelů.

Zásah i “mimo cílovku”

Šestadvacetiletý youtuber se těší také pozornosti tradičních médií. Česká mutace Forbesu jej zařadila do žebříčku třicet pod třicet a k rozhovoru si jej pozvala také internetová televize DVTV. Král se nevyhýbá ani komerční spolupráci. Pomáhal propagovat například pražský Majáles nebo Red Bull. Společně s cenou One (wo)man show mu hlasující ještě přisoudili čtvrté místo v Ceně popularity a umístění mezi desítkou top osobností českého internetu.

“Když o tom přemýšlím, tento rok se mi vlastně všechno povedlo,” okomentoval “pokorně” Jirka Král svůj triumf na Křišťálové lupě.
Foto: Internet info

×

Ortel nad Slavíkem: lidi estráda přestává bavit

Starší článek

Obsah pod Křišťálovou lupou. Co spojuje Avast a Jirku Krále?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více