Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

I neprodejní texty tvoří značku

Redakce MAM12. 12. 20169. 7. 2019

Velké množství firem neví, co v souvislosti se svou značkou dělá a proč,” uvedla na konferenci Holky z marketingu Žaneta Konečná, specialistka na značky v agentuře Digital Brain.

Konečná doporučuje nejprve mluvit se zákazníky, protože ti často vnímají značku a používají produkt jinak, než si firma myslí. “Přišla za námi firma Naturline vyrábějící zdravé svačinky s tím, že potřebují poradit, co mají říkat svým zákazníkům,” uvedla příklad Konečná.

Naturline si nebyla jistá, jestli se prezentovat jako zdravé svačiny, nebo jako hezký dárek. Nakonec zvolila třetí možnost. Po rozhovorech se zákazníky agentura zjistila, že rádi mlsají a experimentují s chutěmi, ale přitom se chtějí pořád cítit zdravě. Na základě těchto zjištění vznikla značka Moje Mlsání.

Konečná zdůraznila, že aby značka komunikovala konzistentně, musí si pohlídat všechny touchpointy, tedy místa, kde se zákazník se značkou potká.

“Firmy ladí každé písmenko na webu, ale zprávy zákazníkům podceňují,” upozornila Tereza Pospíšilová, zakladatelka agentury Jasná zpráva, která se zabývá psaním neprodejních textů, tedy informačních SMS zpráv, e-mailů nebo smluv. “Někdy jsou tyto zprávy napsané, jako by je generoval stroj,” doplňuje Pospíšilová. Díky dobře napsaným textům může firma ušetřit náklady na zákaznickou podporu. Podle ní mají neprodejní texty v Česku nejlépe zvládnuté firmy Zoot, Air Bank a Knihy Dobrovský.

Iniciativa Holky z marketingu si klade za cíl propojit ženy v marketingové branži a pomoci jim být více vidět. Související konferenci uspořádala firma Online People.

Na základě analýzy agentury Digital Brain vznikla značka Moje Mlsání.
Foto: Digital Brain

×

Ortel nad Slavíkem: lidi estráda přestává bavit

Starší článek

Obsah pod Křišťálovou lupou. Co spojuje Avast a Jirku Krále?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více