Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hlavní očekávané události roku 2017

Redakce MAM19. 12. 20169. 7. 2019

LEDEN

8. ledna končí hlasování v anketě Obchodník roku.

Na 30. ledna připadá prodloužená uzávěrka evropské části Sabre Awards.

Na přelomu ledna a února, konkrétně od 30. ledna do 1. února, se ve vysočanském hotelu Clarion uskuteční další Retail Summit. 31. ledna na něm budou vyhlášeny výsledky Obchodníka roku.

ÚNOR

Do 1. února je možné navrhovat na Novinářskou cenu výjimečné žurnalistické výkony.

15. února je uzávěrka přihlášek do soutěže firemních médií Zlatý středník.

Večer 17. února začne v divadle Archa druhý ročník grafického festivalu Mouvo.

Jaký je život po Facebooku? Odpověď bude hledat 18. února konference New Media Inspiration na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

22. února bude v Národní technické knihovně nejvyšší čas na Big Data. A ve stejný den večer budou v retro Klubu Lávka předány ceny Zlatá pecka.

BŘEZEN

4. března budou rozdány výroční filmové ceny Český lev.

Televizní technologie pro diváky budou hlavním tématem TVConu 2017, 23. března v hotelu Grandior.

O problémech maloobchodního trhu se bude diskutovat 28. března na konferenci Retail in Detail.

Do 31. března je možné přihlašovat práce do soutěže PIAF.

DUBEN

6. dubna vyhlásí Art Directors Club nejlepší mladé režiséry.

19. dubna je čas na tradiční Internet Advertising Conference. Tradičně v Clarionu.

Na slavnostním galavečeru budou 20. dubna vyhlášeny výsledky 15. ročníku Zlatého středníku.

27. dubna následuje galavečer s předáním cen 4. ročníku Fénix content marketing.

KVĚTEN

3. května budou v Praze předány Novinářské ceny Open Society Fund a českého Googlu. A na konci měsíce se dozvíme laureáty Novinářské ceny Karla Havlíčka Borovského.

18. května vyhlásí Česká marketingová společnost Marketéra roku.

24. května se uskuteční reklamní přehlídka PIAF s vyhlášením vítězů.

25. května přijde řada na zavedenou konferenci Digimedia.

ČERVEN

Začátkem měsíce se na 12. ročníku České ceny za PR dozvíme, kdo umí nejlépe oslovit veřejnost.

Mezinárodní svátek reklamy Cannes Lions bude od 17. do 24. června.

Od 30. června do 8. července se Karlovy Vary zaplní účastníky mezinárodního filmového festivalu. Největší očekávání je spojeno s tím, kdo všechno se tam sjede.

ZÁŘÍ

Na Kavčích horách budou volit generálního ředitele České televize, Petru Dvořákovi totiž na konci měsíce vyprší šestiletý mandát.

Opět bude konference Flema.

20. září se uskuteční Brand Management, přesně o týden později (27. září) naváže PR Summit.

ŘÍJEN

Pravděpodobně v říjnu proběhne Czech Internet Forum 2017.

Flema ocení zadavatele i agentury za nejlepší kampaně.

Zřejmě v závěru měsíce půjdeme k volbám do Poslanecké sněmovny.

Ve slovinské Lublani se uskuteční 24. ročník soutěže Golden Drum.

LISTOPAD

Nejefektivnější české reklamy ocení galavečer Effie.

Rozdány budou Křišťálové lupy pro nejlepší internetové projekty.

Portugalské Porto přivítá od 9. do 11. listopadu účastníky evropské soutěže eventových agentur Eubea.

15. listopadu bude v Národní technické knihovně setkání nad efektivními internetovými řešeními.

16. listopadu proběhne konference Content Marketing 2017, kterou pořádá Asociace content marketingu.

Do obvyklého měsíce i k obvyklému programu se vrací konference Forum Media, věnovaná čistě tématům tisku, televize, rádií a internetu. Sejdeme se 21. listopadu v Clarionu.

V průběhu měsíce udělí evropští marketingoví novináři své ceny na 31. ročníku soutěže Epica.

PROSINEC

Na začátku měsíce bude festival mladé kreativity Eurobest.

V Berlíně oznámí výsledky European Excellence Awards za nejlepší PR projekty.

Interaktivní festival Utubering se čím dál více rozrůstá. Třetí ročník bude mít dokonce limitovanou exkluzivní edici se třemi hodinami programu navíc. V Praze bude 29. dubna, na brněnské výstaviště zavítá 6. května.
Foto: Utubering

×

1. CS Cargo a AMI získaly ocenění na EEA 2016

Starší článek

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více