Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Content audit není záležitost, kterou zvládnete za dva dny. Měl by všem komunikačním aktivitám předcházet

Redakce MAM19. 12. 20169. 7. 2019

Kde ale takový pro svou značku brát- Je to, co komunikujeme na sociálních sítích, opravdu pro cílovou skupinu relevantní? Nejenom tyto otázky mohou klienta poměrně logicky napadnout.

A právě jim s odpověďmi pomůže content audit – propracovaná a detailně strukturovaná analýza, která kombinuje několik různých datových zdrojů, analyzuje obsahové strategie konkurence, chování cílové skupiny v digitálním prostředí a na základě celkových výsledků definuje, která obsahová teritoria by měla být ve středu zájmu značky.

Content audit nicméně není záležitost na dva dny ani by jeho realizace neměla následovat až po zadání komunikačního briefu.

Naopak – měl by všem komunikačním aktivitám předcházet a na jeho základě by teprve brief měl vznikat. Navíc klient musí počítat s tím, že opravdu důkladné a podrobné výsledky získá až po dvouměsíční práci analytiků a obsahových specialistů.

A jen opravdu školený tým dokáže výsledky jednotlivých analýz správně interpretovat a objektivně doporučit další obsahová teritoria značky.

Budoucnost content auditu je z tohoto úhlu zřejmá: pomáhat značkám v záplavě rostoucí komunikace a v neposlední řadě také neustále se objevujících a mizejících nových firem a start-upů definovat si obsahovou linku a tu rozpracovávat do jednotlivých strategií.

Protože jedině integrovaná jednotná komunikace může budovat značku jako takovou.

Z tohoto pohledu je content spíše mediální než kreativní záležitost – i content může totiž být nosičem ROI přístupu, může s sebou nést mediální metriky a také informace o konverzích.

Protože měřitelné výsledky a velice úzká spolupráce s mediálními agenturami jsou to, čím se dají argumentovat produkční náklady, které v případě videocontentu nemusí být úplně nízké.

Obsahový audit tak je víceméně zastřešujícím “kompasem” pro značku – tak se nebojte podle něj navigovat.

Anna Březinová, ředitelka, Newcast

×

1. CS Cargo a AMI získaly ocenění na EEA 2016

Starší článek

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více