Při kontrolách internetových obchodů ve třetím čtvrtletí zjistila Česká obchodní inspekce porušení předpisů v 90 procentech kontrol, zaměřila se ale zejména na problémové e-shopy. Údaj je o čtyři procentní body vyšší než v létě. Inspektoři za porušení předpisů uložili on-line prodejcům 237 pokut v celkové hodnotě 1,33 milionu korun. „Při kontrolách e-shopů se i nadále objevují nedostatky v poskytování nesprávných informací nebo povinné informace zcela chybí,“ uvedl ústřední ředitel inspekce Mojmír Bezecný. ČOI se při kontrolách e-shopů zaměřuje především na prodejce, na které si stěžují zákazníci. Celkem provedla 252 kontrol a zjistila 523 případů porušení předpisů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).