9. ČOI pokutovala „problémové“ e-shopy

5. 12. 2016 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Při kontrolách internetových obchodů ve třetím čtvrtletí zjistila Česká obchodní inspekce porušení předpisů v 90 procentech kontrol, zaměřila se ale zejména na problémové e-shopy. Údaj je o čtyři procentní body vyšší než v létě. Inspektoři za porušení předpisů uložili on-line prodejcům 237 pokut v celkové hodnotě 1,33 milionu korun. „Při kontrolách e-shopů se i nadále objevují nedostatky v poskytování nesprávných informací nebo povinné informace zcela chybí,“ uvedl ústřední ředitel inspekce Mojmír Bezecný. ČOI se při kontrolách e-shopů zaměřuje především na prodejce, na které si stěžují zákazníci. Celkem provedla 252 kontrol a zjistila 523 případů porušení předpisů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.