Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

7. Bezplatný deník Metro už nebude úplně bezplatný

Redakce MAM19. 12. 20169. 7. 2019

Bezplatný deník Metro rozšíří svou distribuční síť. Běžně ho rozdávají kameloti nebo volně leží ve stojanech, nově ho začne šířit síť PNS. Tam už ale nebude zdarma. “Chceme umožnit čtenářům, aby se dostali k deníku Metro i v oblastech, kde není běžně distribuován, a pokud k tomu využijeme distribuční sítě PNS, je nutné deník v této síti zpoplatnit,” řekla pro MAM Kateřina Jelínková, ředitelka distribuce mediální skupiny Mafra. Noviny se tak dostanou i do menších obcí. V Praze, Brně a ostatních českých městech, kde Metro v současnosti vychází, by ale mělo zůstat pro čtenáře nadále bezplatné. Průměrný náklad novin je přes 300 tisíc výtisků denně, distribuovány jsou v současnosti na 338 místech. Prodejní cenu, termín a ani konkrétní nová distribuční místa společnost Mafra zatím blíže nespecifikovala. Cena v síti PNS by podle informací MAM měla být šest korun za výtisk.

×

1. CS Cargo a AMI získaly ocenění na EEA 2016

Starší článek

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více