4. E-shopy musí zavést EET kvůli platbám kartou

5. 12. 2016 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Po měsíci zkušebního provozu došlo k ostrému spuštění elektronické evidence tržeb (EET). Po první vlně zavádění, která se týká provozovatelů restaurací a hotelů, přijdou v březnu na řadu internetové obchody. EET bude povinná pro všechny e-shopy, v nichž mohou zákazníci platit kartou, i když platbu provedou přes internet. On-line projekty používající jen platby kartou/PayPal mají smůlu, a buď musí EET zprovoznit, nebo skončit. V České republice bude finanční správa poskytovat certifikáty k evidování tržeb podnikatelům zdarma s platností na tři roky. Povinnost EET ovlivní objednávkové procesy, v rámci kterých bude třeba po objednávce hned doručit zálohovou fakturu a účtenku. V případě změny v objednávce musí prodejce vydat tzv. opravné hlášení.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.