3. V roce 2017 poroste síla programatiku

5. 12. 2016 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Nezisková organizace Interactive Advertising Bureau Europe ve spolupráci s IHS Markit publikovala výsledky výzkumu výdajů na on-line reklamu. Zjistila, že výdaje na tento kanál vzrostly meziročně v prvním pololetí o 13,4 procenta: z 16,4 miliardy eur v roce 2015 na 18,6 miliardy eur letos. Výhled na celý rok 2017 ukazuje, že on-line reklama má největší dynamiku růstu v porovnání s ostatními mediatypy. Obzvlášť by měla růst programatická reklama. „Práce s daty je pro nás extrémně důležitá. Celkově 65 procent digitální aktivity u nás běží programaticky, v případě datově pokročilejších klientů tvoří programatický nákup dokonce až 90 procent mediaplánu,“ potvrzuje prognózu Zuzana Záhorová, digitální stratég MEC.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení