Nezisková organizace Interactive Advertising Bureau Europe ve spolupráci s IHS Markit publikovala výsledky výzkumu výdajů na on-line reklamu. Zjistila, že výdaje na tento kanál vzrostly meziročně v prvním pololetí o 13,4 procenta: z 16,4 miliardy eur v roce 2015 na 18,6 miliardy eur letos. Výhled na celý rok 2017 ukazuje, že on-line reklama má největší dynamiku růstu v porovnání s ostatními mediatypy. Obzvlášť by měla růst programatická reklama. „Práce s daty je pro nás extrémně důležitá. Celkově 65 procent digitální aktivity u nás běží programaticky, v případě datově pokročilejších klientů tvoří programatický nákup dokonce až 90 procent mediaplánu,“ potvrzuje prognózu Zuzana Záhorová, digitální stratég MEC.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?