3. Spořitelna stahuje inzerci z dezinformačních webů

19. 12. 2016 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká spořitelna stahuje svou reklamu z českých dezinformačních webů. Právě příjem z reklam je často klíčovým zdrojem financí pro provoz podobných stránek. Banka je první velkou společností, která se k tomuto kroku rozhodla. Předtím se její reklamy objevovaly na serverech jako AC24, Czech Free Press nebo Vlastenecké noviny. „Věříme, že naše zodpovědnost vůči společnosti překračuje hranice bankovního světa a že lidem můžeme sloužit i jako kompas, který je bezpečně provede mořem mediálních informací. Proto je pro nás nepřijatelné podporovat zdroje nepodložených, a někdy dokonce záměrně lživých informací,“ odůvodnila své rozhodnutí banka v tiskové zprávě. Kolik peněz spořitelna těmto webům za reklamu zaplatila a jak dlouho se její reklama zobrazovala, nechtěla společnost dále komentovat. „Je to něco, o čem jsme chtěli dát vědět, ale nechceme to nějak dále rozebírat,“ řekla Aktuálně.cz mluvčí banky Kristýna Havligerová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.