Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2016: Trhem hýbaly změny za miliardy

Redakce MAM19. 12. 20169. 7. 2019

Mezi nejpoužívanější slova v médiích, marketingu a maloobchodě by se v roce 2016 mohla snadno zařadit “miliarda”. Trh hlásil jednu tučnou investici nebo akvizici za druhou. Jejich doba, zdá se, stále nekončí: v době uzávěrky této ročenky se objevily informace o chystaném odchodu německých vydavatelství Bauer Media a Burda Praha. V obou případech by jejich aktivity měly převzít zavedené tuzemské mediální domy Mafra, respektive Vltava Labe Media.

V Česku nakupoval celý svět. Na konci roku změnil majitele Plzeňský Prazdroj, který si pořídila japonská Asahi. Do asijských rukou putoval Mountfield, jeho zakladatel Ivan Drbohlav ho prodal do Hongkongu. Poláci ze skupiny Itaka převzali tradiční cestovní kancelář Čedok. A Norové z Orkly, kteří vlastní Vitanu, si přikoupili za pět miliard Hamé.

Slovenský miliardář Martin Kúšik si společně s Pavlem Vajskebrem koupil poloviční podíl v obchodech Sportisimo.

Tesco se v rámci ozdravné kúry zbavilo obchodních center v Liberci a v pražských Letňanech – v prvním případě inkasovalo přes dvě miliardy, o miliardách se dá mluvit i v případě druhého z center. Miliardu stálo německé zájemce i zbývajících deset procent v Palladiu.

Tváří miliardových transakcí na českém internetu byl v roce 2016 rozhodně Jakub Havrlant. Rockaway Capital si pořídila e-shop Mall.cz, prodejce zájezdů Invia.cz a srovnávač Heureka.cz. V říjnu oznámila investici do portálu uLékaře.cz.
Foto: Lukáš Bíba

×

1. CS Cargo a AMI získaly ocenění na EEA 2016

Starší článek

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více