Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2. Americký Fox kompletně přebírá britskou Sky

Redakce MAM19. 12. 20169. 7. 2019

Americké mediální impérium 21st Century Fox, vlastněné Rupertem Murdochem, kompletně převezme britskou placenou televizní platformu Sky, v níž dosud vlastnilo menšinový podíl 39,1 procenta. Za zbývající podíl vyplatí celkem 11,7 miliardy liber, což je v přepočtu skoro 380 miliard korun. 21st Century Fox, jež vlastní kabelové televize Fox News a FX, celostátní Fox a velké hollywoodské filmové studio, převzetím získá distributora v Evropě. Placená platforma Sky má asi 22 milionů zákazníků v Británii, Irsku, Německu, Itálii a Rakousku. Dohoda podle BBC vyvolává obavy, že magnát Rupert Murdoch získá nevídaný vliv na britském mediálním trhu, kde už vlastní mimo jiné deníky The Sun a The Times. Murdochův syn James je nejvýše postaveným manažerem ve Sky i ve Foxu. Chystanou transakci oznámil svým kolegům v managementu Sky na začátku prosince lakonickými slovy, že Fox buď svůj podíl navýší, nebo se ho naopak zbaví, ale status quo nadále nepřichází v úvahu. Minoritní akcionáři jsou nespokojeni s nabídnutou cenou, Fox měl podle nich zaplatit víc.

Pětaosmdesátiletý magnát Rupert Murdoch ovládá společně s rodinou jedny z nejvlivnějších mediálních koncernů na světě.

×

1. CS Cargo a AMI získaly ocenění na EEA 2016

Starší článek

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více