Ženy jsou oproti mužům štědřejší

28. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vánoce se kvapem blíží a s nimi i otázky spojené s nákupem dárků (co nakoupíme, kdy a kde je pořídíme, za kolik peněz apod.). Z průzkumu mezi českou on-line populací ve věku 18-60 let vyplynulo, že nejvíce respondentů, téměř polovina, plánuje obdarovat dvě až pět osob. O něco méně (dva z pěti) hodlá podarovat šest až deset lidí. Každý sedmý respondent pak obdaruje dokonce více než deset osob. Jen tři procenta respondentů obdarují jen jednoho člověka. Nikoho pravděpodobně nepřekvapí skutečnost, že ženy hodlají podarovat více lidí než muži, podobně lidé do 35 let více než starší. Každý pátý člověk uvedl, že dárky k Vánocům již má, ostatní je teprve plánují koupit. Přibližně jedno a půl procenta respondentů uvedlo, že převážnou část dárků se chystají nakoupit až po Vánocích, aby využili slevy. Podíváme-li se na složení lidí, kteří dárky mají již pořízeny, ve větší míře to jsou ženy než muži a lidé ve věku 18-24 let než v jiných věkových skupinách.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.