Zářivé diamanty na černý pátek

21. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražské nákupní centrum Nový Smíchov upozorňuje na slevový svátek Black Friday. Vizuály jsou umístěny mj. v metru. Otázka je, zda lidé toužící po diamatech jezdí právě městskou dopravou. Osloví nabídka nákupuchtivé singles, anebo ty, kteří už svůj prsten od někoho dostali? Interní kreativu zpracovala agentura Aetna.

Problém vězí už v samotné koncepci akce. Proč volit snubní prsteny jako výhru před Vánoci? Textace o prima nákupech je vyloženě hloupá, místo zbytečných slov mohli popsat princip akce, aniž by zákazník musel ještě chodit na web.

Anna Sálová, obsahový stratég, Content Wizards

Nákupy a diamanty jsou prima? Prima je mít opravdové kamarády, práci, která tě baví, procestovat svět. Ale každý má jiný žebříček hodnot. Vizuál stejně nudný jako život této cílovky.

Filip Urban, grafický designér, ředitel Youngprimitive

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.