Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Vodafone našel cestu k mladým

Redakce MAM14. 11. 20169. 7. 2019

Mobilní operátor Vodafone potřeboval při prodávání nového tarifu oslovit skupinu ve věkovém rozmezí 15 až 26 let, která takřka nereaguje na masová média. “Hlavním cílem byl prodej studentského tarifu, ale chtěli jsme i zapojení na sociálních sítích,” uvádí Michael Barták, digitální manažer Vodafonu. Operátor tedy společně s agenturou McCann připravil kampaň s mottem “Nečekám, žiju”. Mladým zákazníkům vzkazovala, že jim operátor dá dost dat, volných minut i SMS na to, aby mohli dělat, co je baví.

Komunikace probíhala hlavně na Instagramu a YouTube. Každý týden jeden zákazník, který na Instagram nahrál fotku a označil ji #necekamziju, mohl vyhrát mobilní telefon. “Instagram byl tehdy nejrychleji rostoucí sociální sítí s nejvhodnější cílovou skupinou,” vysvětluje volbu Barták. Operátor na propagaci tarifu a soutěže využil i internetové influencery, například Fallenku nebo MadBros.

Soutěže s hashtagem #necekamziju se zúčastnilo přes osm tisíc soutěžících, což takřka desetinásobně předčilo cíl kampaně. Instagramový profil Vodafonu získal skoro pět tisíc nových sledujících, nejvíc z mobilních operátorů.

Co se týče obchodních výsledků, původní cíl byl získat čtyři tisíce nových zákazníků, po kampani jich bylo 6200. “Kreativní část jsme doplnili prodejními bannery, zafungovalo nám i doporučení od vybraných influencerů,” uzavírá Barták.

Kampaň získala nejvyšší příčku v kategorii Malý rozpočet. Každá investovaná koruna se operátorovi vrátila osmnáctkrát.

Foto: Youtube

×

2. Zpravodajský web CNC bude psát patnáct lidí

Starší článek

Média veřejné služby jsou pod tlakem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více