Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Téma: Brašnář Tlustý skončil ve firmě, která nese jeho jméno. Zázrak ze sociálních sítí dál povede jen Ivan Petrův, který se s Tlustým domluvil.

Redakce MAM7. 11. 20169. 7. 2019

Brašnářství Tlustý Milí fandové a zákazníci, slíbili jsme Vám všem, že se k odchodu Romana Tlustého z týmu do konce týdne vyjádříme. Dnes jsme si s Romanem podali ruce a sepsali pro Vás všechny společné prohlášení.

Držte nám palce, jedeme dál! Ivan Petrův a Roman Tlustý a všichni “a spol.”

Roman Tlustý, švec každým coulem, se rozhodl jít dál svou vlastní cestou a věnovat se více svému původnímu obuvnickému řemeslu a individuální ateliérové tvorbě. S Romanem je možno se spojit přes jeho nový projekt www.opaskyodromana.cz.

Barča Dvořáková Takže chlap, co firmu zachránil a celou dobu ji vlastní, ji vlastní dál a pouze z ní odešel člověk, jehož jméno sice nese, ale to je asi tak vše… a proto je z toho takové haló? Firma funguje a vyrábí beze změny a jen šíříte paniku.

Eva Stárová Vždyť sliboval doživotní záruku na své výrobky!!!:-) A teď když se jeho výrobek rozsype, tak už ho nikdo nespraví??:-)

Tomáš Strnad No jo, na masivně sponzorované příspěvky na Facebooku se chytí spousty lidí:/

Jaroslav Řezník Ale bez té propagace bych tu peněženku od nich neměl. A jsem moc rád, že ji mám. Je přesně taková, jakou jsem si představoval. Dokonce jsem s nimi řešil i vyražení loga, které neuměli udělat a snažili se vymyslet způsob, jak to udělat. Když jsem řekl, že to není nutné, tak přišla odpověď, že to dělají i pro sebe, aby se to naučili. Nakonec jsem tedy skončil u “bad motherfucker”.

×

Televizní reklamy výrazně ovlivňují spotřebu alkoholu u teenagerů, dokládá studie

Starší článek

Televize / říjen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více