„Prémiovost“ zajistila žena

14. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Situace na bankovním trhu je komplikovaná. Banky komunikují podobné produkty a přetahují se o každého klienta. Pro zavedené subjekty je stále složitější udržet věrnost klientů a získávat nové je téměř nemožné. Jsou pod konstantním tlakem od stávajících i nových hráčů, kteří lidi bombardují stále agresivnějšími nabídkami.

Raiffeisenbank a její agentura McCann Prague vybudovaly unikátní svět drsného soukromého detektiva Artura. Ten v rámci prvního roku a půl kampaně pomohl zpomalit odchody klientů a zvýšit tempo příchodu nových. Cílem nové komunikace bylo tempo růstu ještě zrychlit. Strategií bylo ještě víc posílit vnímání jedinečnosti a hodnoty služeb banky, nejít cestou slev, ale vsadit na emoce a posílit v lidech pocit, že s Raiffeisenbank mají vždy vše pod kontrolou. Vytvořit vnímání spolehlivé prémiové banky. Do příběhu byla proto přidána krásná, chytrá a náročná Viktorie, která jeho hrdinovi nic nedaruje. Ale ani Artur se jen tak nedá. Hrají spolu hru „na kočku a myš“. Banka je Arturovou tajnou zbraní, díky které má navrch.

Vzhledem k masové cílové skupině byl zvolen osvědčený mediální mix tří hlavních komunikačních kanálů: televize, YT a pobočky.

V porovnání s první fází kampaně bylo dosaženo lepších výsledků jak v efektivitě komunikace, posunu imageových hodnot, tak i v prodejích a růstu počtu klientů.

Kampaň agentury McCann Prague pro Raiffeisenbank získala zlatou Effie v kategorii Finanční služby.
Foto: Raiffeisenbank

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.