Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Óčko chce vytěžit maximum z inzerce v socialu a prostředí hybridní televize

Redakce MAM28. 11. 20169. 7. 2019

“Společně s televizní obrazovkou červeného Óčka jsou pro nás hlavními kanály Facebook a Instagram,” říká Lucie Lomská, on-line manažerka hudebního kanálu.

Facebookový profil Óčka sdružuje aktuálně 620 tisíc fanoušků, což z něj dělá největší genericky vytvořený mediální profil v Česku. Primárně sdružuje fanoušky ve věku od třinácti do pětadvaceti let, přičemž mírně převažují ženy. “Na Facebooku i Instagramu jim chceme nabídnout relevantní obsah, který jsme schopni i obrandovat pro klienta,” říká Lomská. Kanál Óčka na svém Facebooku spolupracoval například s knihkupectvím Crews, jehož injektáž dodal do facebookového rozhovoru s youtuberkou Fallenkou.

Óčko na svém Facebooku pro klienty realizuje i soutěže, případně dokáže připravit i live stream na platformě Live.

Televize experimentuje i s HbbTV

Óčko také pracuje s prostředím hybridní televize. V inzerci v prostředí HbbTV spolupracuje s firmou Hybrid Company, kterou jako CEO vede bývalý technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička.

“Pro klienty máme dvě možnosti nákupu, standardně napřímo i programaticky,” vysvětluje Hnilička.

Klientům Óčko ve spolupráci s Hybridem nabízí dva reklamní formáty využívající platformu HbbTV. “Standardní je push-2-play, kdy se vám na začátku zobrazí klasické červené tlačítko. Poté co na něj kliknete, jste odkázáni na videospot,” říká Hnilička. Druhý, hybridní je na první pohled o něco “agresivnější”. “Vymysleli jsme mu název switch-roll, celé je to náš nápad,” dodává Hnilička. Reklamní spot se automaticky divákovi spustí poté, co přepne na hlavní kanál Óčka. Stanice si jej poprvé vyzkoušela u traileru k filmu Dr. Strange. “Deset procent diváků si jej přehrálo do konce, do poloviny jej nepřeskočilo 47 procent lidí,” uzavírá bývalý technický ředitel Óčka.

×

Komunikační poučení z amerických voleb

Starší článek

Tenisky s podpisem a káva v Cadillacu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více