Óčko chce vytěžit maximum z inzerce v socialu a prostředí hybridní televize

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Společně s televizní obrazovkou červeného Óčka jsou pro nás hlavními kanály Facebook a Instagram,“ říká Lucie Lomská, on-line manažerka hudebního kanálu.

Facebookový profil Óčka sdružuje aktuálně 620 tisíc fanoušků, což z něj dělá největší genericky vytvořený mediální profil v Česku. Primárně sdružuje fanoušky ve věku od třinácti do pětadvaceti let, přičemž mírně převažují ženy. „Na Facebooku i Instagramu jim chceme nabídnout relevantní obsah, který jsme schopni i obrandovat pro klienta,“ říká Lomská. Kanál Óčka na svém Facebooku spolupracoval například s knihkupectvím Crews, jehož injektáž dodal do facebookového rozhovoru s youtuberkou Fallenkou.

Óčko na svém Facebooku pro klienty realizuje i soutěže, případně dokáže připravit i live stream na platformě Live.

Televize experimentuje i s HbbTV

Óčko také pracuje s prostředím hybridní televize. V inzerci v prostředí HbbTV spolupracuje s firmou Hybrid Company, kterou jako CEO vede bývalý technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička.

„Pro klienty máme dvě možnosti nákupu, standardně napřímo i programaticky,“ vysvětluje Hnilička.

Klientům Óčko ve spolupráci s Hybridem nabízí dva reklamní formáty využívající platformu HbbTV. „Standardní je push-2-play, kdy se vám na začátku zobrazí klasické červené tlačítko. Poté co na něj kliknete, jste odkázáni na videospot,“ říká Hnilička. Druhý, hybridní je na první pohled o něco „agresivnější“. „Vymysleli jsme mu název switch-roll, celé je to náš nápad,“ dodává Hnilička. Reklamní spot se automaticky divákovi spustí poté, co přepne na hlavní kanál Óčka. Stanice si jej poprvé vyzkoušela u traileru k filmu Dr. Strange. „Deset procent diváků si jej přehrálo do konce, do poloviny jej nepřeskočilo 47 procent lidí,“ uzavírá bývalý technický ředitel Óčka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.