Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Komunikační poučení z amerických voleb

Redakce MAM21. 11. 20169. 7. 2019

Prezidentské volby v USA přinesly mnoho zajímavých postřehů, které bude vhodné v příštích týdnech a měsících rozebrat z pohledu komunikace a marketingu.

Výhra Donalda Trumpa se dá interpretovat tak, že veřejnost vám odpustí, přestože se oháníte smyšlenými fakty, účelově lžete, saháte k přízemním útokům a vyjadřujete se o ženách jako buran. Když působíte jako “normální” člověk s “lidskými chybami” (a tohle všechno je teď evidentně posvěceno jako běžné a normální), je vítězství vaše. Dokonce stačí, když se jako miliardář vymezíte proti světu, ze kterého jste sám vzešel a s nímž jste bytostně spojen.

Je až ohromující, jak prosté a podpásové postupy dokážou přivést někoho až do Bílého domu. Sveďte všechno na média, vytvořte atmosféru spiknutí “těch správných” proti “těm druhým”. Utvořte facebookové bojiště za pravdu, jehož hlavním cílem budou mainstreamová média, která podporují protikandidátku. Vytvořte dojem, že přinášíte změnu, i když ve skutečnosti nemáte ještě moc jasno v tom, co vlastně budete dělat. Nepohodlné sliby můžete vždycky vymazat ze svého webu a radikální výroky můžete vždycky zmírnit.

Stejně překvapující ovšem je, jak vážný dopad měla na image Hillary Clintonové aféra s používáním soukromého e-mailu, přestože ji FBI nakonec očistila. Zacházení s e-mailem je bohužel minimálně pro část Američanů závažnější věc než zacházení se ženami.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

×

1. Změny ve VLM: Hanáková končí, přichází Skřivánek

Starší článek

Super koncept je radost rozpracovat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: HC Sparta Praha

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více