Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Jen dobře sestavený tým vyhrává. To platí ve fotbale i v marketingu

Redakce MAM28. 11. 20169. 7. 2019

Musí se ale také poprat za celý “mančaft”, vypomoci ostatním a podpořit je, když udělají kiks. Na trenérovi je pak uklidnit vášně, rozebrat situaci, určit další rozestavení, taktiku a nabudit hráče k zápasu. Zadání úkolu je jako výkop od brány. Míč musí jít rychle kupředu a sledovat jasný cíl. Ve fotbale je to gól, v marketingu úspěšné oslovení zákazníků. Podle skóre na konci projektu pak mohu určit sestavu na další zápas.

Během přijímání mě zajímají předchozí zkušenosti a výsledky. Poté už pouze výsledky, a zda nový hráč zapadne do celkové koncepce týmu, a to prokázanými schopnostmi i lidsky. Nechci, aby tým tvořily lidské figuríny pocházející ze stejné výrobní linky s popisem “Takto vypadá markeťák”. Naopak.

V pestrosti je úspěch a mým úkolem je najít správnou směsici povah a typů lidí. Následně jim představit a prodat svoji vizi marketingu firmy. Pokud člověk chce v týmu naprogramované stroje, které nikdy nevybočí z daných kolejí, budiž. To se hodí u rutinních úkolů. Marketing ale není otázkou rutiny. Potřebujeme v týmu dříče, kteří odvedou spolehlivou černou práci, ale i lidi s osobitým a kreativním přístupem k práci a životu. Silné individuality mají svá pro i proti, nesmí vám přerůst přes hlavu, ale rozhodně je nesmíte silou držet při zemi. Tím zabíjíte jejich potenciál a zaděláváte si na “blbou náladu” či přímo rebelii podřízených. Kreativci v týmu musí dostat prostor a svobodu tvořit, tedy okolí se musí snažit maximálně tolerovat jejich výstřelky, které jsou součástí jejich povahy. Oni se pak odvděčí skvělými nápady, které by naprogramovaný dříč v úzce vymezených mantinelech nedokázal vyplodit.

Na druhou stranu se kreativec neobejde bez spolehlivého zázemí, které mu oni dříči svou prací a udržováním věcí v běhu poskytují. Tým, který je dobře sestavený a funguje jako jeden celek, bude vyhrávat. Nezáleží pak na tom, jakého bude mít soupeře.

Jakub Mandát, marketingový manažer, Ušetřeno.cz

×

Komunikační poučení z amerických voleb

Starší článek

Tenisky s podpisem a káva v Cadillacu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více