Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Interaktivita přiláká pozornost lidí

Redakce MAM7. 11. 20169. 7. 2019

Společným jmenovatelem všech zajímavých venkovních reklam, na které upozorňujeme v dnešní příloze, je jejich důsledně propracovaná interaktivita.

Už nestačí reklamu rozhýbat na digitálním displeji. Musí zapojit kolemjdoucího a vtáhnout ho do děje, pobavit a při té příležitosti propagovat produkt nebo značku. V ideálním případě jde o zábavu tak kvalitní, že se spotřebitel sám rád se svou zkušeností pochlubí přátelům na sociálních sítích.

Příklady, které jsme vybrali, pojímají interaktivitu různými způsoby. Někdo k reklamě připojil termokameru, jiný pohybový senzor a značky si pohrávají také s dotykovými plochami.

Kreativní řešení nemusí být nutně složité, naopak vyhrávají jednoduché nápady. Někdy stačí sáhnout po osvědčeném “kinoautomatovém” principu, kdy si zákazník musí vybrat na dotykové reklamě jednu ze dvou cest, jak bude příběh kampaně pokračovat. Ať už si ovšem vybere kteroukoliv variantu, stejně ho nakonec dovede k nákupu.

Na konci října například sladkosti Wizz Fizz vybízely nakupující, aby se na dotykové reklamě v nákupních centrech během Halloweenu rozhodli, jestli dají dětem sladkou koledu, anebo risknou, co se objeví, když ji odmítnou dát.

Na lidský kontakt loni v Itálii vsadila značka ústní vody Listerine (úvodní foto této přílohy). Její kampaň, připravená agenturou J. Walter Thompson, vycházela z vědeckých poznatků o komfortní osobní zóně člověka. Když se kolemjdoucí přiblížili na vzdálenost 60 centimetrů, dívka na citylightu se na ně podívala, usmála, zamávala jim a dala jim zadarmo vzorek ústní vody.

×

Televizní reklamy výrazně ovlivňují spotřebu alkoholu u teenagerů, dokládá studie

Starší článek

Televize / říjen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: ČAP, Youtube

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

AlzaBoxy budou dostupné u 50 čerpacích stanic OMV

Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Social Media Marketing v 2FRESH povede Andrea Bubníková

Agentura 2FRESH do vedení Social Media Marketing divize nasazuje Andreu Bubníkovou.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová
Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více