Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hledá se agentura, která do Prahy naláká cílovku starších lidí s tlustou peněženkou

Redakce MAM14. 11. 20169. 7. 2019

Ale ani tento počet ještě není úplně podle představ městské organizace Prague City Tourism, která nyní hledá kreativní agenturu pro “obměnu esence značky a vizuálního stylu Prahy”. Nabízí za to pět milionů korun a tříletou spolupráci. Nové výběrové řízení se chystá vypsat hned zkraje roku, v lednu 2017.

“Musí se hledat nový smysl toho, co vlastně chceme sdělit turistům, kteří do Prahy přijíždějí,” řekla Nora Dolanská, ředitelka organizace Prague City Tourism.

Společnost Dynamo Design poslední tři roky pracovala na vizuálním stylu značky a grafické podobě většiny reklamních řešení. Jako hlavní slogan sloužily citoslovce “wow” nebo “ooh”, protože se daly použít i při globální komunikaci. “Ooh znal každý. Wow znal každý,” podotkla Dolanská k přidané hodnotě sdělení. Dodala ale, že si není jistá, zdali má smysl pokračovat s citoslovci.

“Potřebujeme se nějakým způsobem odrazit od tohoto konceptu a být možná kreativnější, chytřejší, ne tak prvoplánoví, silnější v oslovení dalších cílových skupin,” popsala ředitelka organizace. “Měli bychom najít výraz, který Prahu zhodnotí,” doplnila.

Bohatý padesátník je ideální

“V podstatě už nepotřebujeme více turistů. V Praze jich je hodně,” trochu překvapila Dolanská. Jak dodala, město se jednoduše nafouknout nedá. Nová kampaň by tedy měla hlavně změnit věkový průměr turistů. Momentálně je více než 37 procent turistů ve věku 20 až 29 let. Kámen úrazu je, že tito hosté neutrácejí tolik jako finančně zajištění čtyřicátníci a padesátníci. Těch je dohromady zhruba čtvrtina a to se má změnit.

Při setkání organizace Prague City Tourism s agenturami a kreativními studii však mnohokrát zaznělo, že přesná podoba požadavků na komunikaci vlastně není ještě jasná. “Pokud nevíte, co chcete, jak bude probíhat hodnocení?” ptal se třeba Marian Füry ze Zaraguzy. Turistická kancelář ovšem neplánuje, že by předem zveřejnila kritéria hodnocení.

×

2. Zpravodajský web CNC bude psát patnáct lidí

Starší článek

Média veřejné služby jsou pod tlakem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více