Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Effie 2016: Udělena byla i Grand Prix “za odvahu”

Redakce MAM14. 11. 20169. 7. 2019

České agentury do letošního ročníku soutěže efektivní reklamy Effie přihlásily celkem 65 kampaní. Oceněno bylo 24 z nich, z toho osm získalo Effie zlatou. Všech osm případových studií, na jejichž základě byla udělena zlata, naleznete na následujících stránkách.

Nejúspěšnějším subjektem se stala agentura McCann Prague. Získala nejen tři zlatá a po jednom stříbrném a bronzovém ocenění, ale její kampaň pro značku Gambrinus společnosti Plzeňský Prazdroj dostala i Grand Prix. Proto na hlavním – rozverném – snímku k tématu tohoto čísla vidíte tým McCannu společně s marketéry z Prazdroje, v čele s jeho marketingovým ředitelem Grantem McKenziem. (Pozn.: McKenzie je Skot, takže je to ten sympaťák s károvanou kravatou.)

Podle porotkyně a spolumajitelky agentury Dorland Lucie Češpivové byla letos Grand Prix udělena výjimečně, a to “především za odvahu nejen agentury, ale zejména klienta”. “Myslím, že odvážných klientů na komunikačním trhu je třeba a věřím, že udělení této ceny dodá odvahu i dalším,” řekla Češpivová. Ale podle jejího kolegy Graema Murrayho z Ogilvy & Mather nelze právě v případě tohoto projektu s jistotou tvrdit, že za výsledky stojí především komunikační kampaň. Murray navíc pochybuje, že taková jednorázová kampaň dokáže skutečně zvrátit léta negativního vnímání, kterému tato značka čelí. A porota by se podle něj měla “namísto kochání se případovými filmy do budoucna víc věnovat skutečným přínosům prezentovaných projektů”.

×

2. Zpravodajský web CNC bude psát patnáct lidí

Starší článek

Média veřejné služby jsou pod tlakem

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více