Cool faktor roste s počtem pruhů

14. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V dnešním článku se podíváme na kategorii Módy a oblečení. Jaké značky oblečení, obuvi nebo doplňků považují respondenti za cool? Možná trochu překvapivě se na prvních příčkách neumístily značky spojené s předními návrháři, ale značky zaměřené více na sportovní oblečení a obuv. Možná je to dané právě spojením se sportem, a tedy i větším prostorem v médiích, který tyto značky mají. Nejvíce populární značkou je pro respondenty Adidas, kterou za cool považuje téměř polovina respondentů. Adidas o něco častěji bodoval u mužů než u žen. Na druhém místě je s mírným odstupem značka Nike, kterou jako cool označili dva z pěti respondentů, a to bez ohledu na to, zda to byli muži, či ženy. Na třetím místě se pak umístila značka Puma, kterou za cool považuje už jen osmina respondentů. Ani v případě Pumy nebyly patrné rozdíly mezi pohlavím respondentů.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Redakce MAM

Další zajímavé čtení