Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Čisté na špinavém, guerilla od Liftago

Redakce MAM28. 11. 20169. 7. 2019

Lidé, kteří chodí v Praze se sklopenou hlavou, si možná všimli reklamy na taxislužbu Liftago. Vizuál vznikl vyčištěním chodníku. Reklama se následně vlivem působení povětrnostních podmínek ztratí do nenávratna. Liftago se postihů od policie bát nemusí, jedná se totiž o plochy pronajaté přímo od hlavního města. Vynikne toto netradiční sdělení mezi stovkami tradičních formátů? Kampaň se vyskytovala v 11 lokalitách ve čtyřech kreativních zpracováních. Stojí za ní společnost Aqua Ads.

Není to zrovna vysoká škola marketingu, ale je to milé a hlavně nenucené sdělení. Velmi ale záleží na tom, kde je toto sdělení umístěno.

Matouš Fridrich, kreativní ředitel, Triad

Originalita nosiče sdělení, vtip a zacílení mě baví. Oceňuji každý krok směrem z průměru, třeba i na šedý beton. Vtírá se však otázka: Všimnu si toho za tmy, kdy hledám taxi?

Jan Vobecký, ředitel, AdActive

×

Komunikační poučení z amerických voleb

Starší článek

Tenisky s podpisem a káva v Cadillacu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více