Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Čas zahýbal s popularitou značek

Redakce MAM21. 11. 20169. 7. 2019

Dnes uzavřeme téma cool značek a podíváme se, jak se změnilo vnímání trendy značek v čase. Stejnou otázku jsme totiž respondentům položili nejenom letos, ale také již v roce 2011. Které značky tedy byly v cílové skupině 18-45 let cool před pěti lety a které dnes? Změnilo se to? Rozhodně ano. I když si některé značky svou pozici drží celkem stabilně, jiné zažily velké změny. Mezi top pěti značkami roku 2016 najdeme jen dvě značky, které se zároveň umístily v top pětce roku 2011. Jsou to značky sportovního oblečení a vybavení Adidas a Nike. V letošním roce se do top pětky dostala ještě značka Apple, resp. značka jejích telefonů iPhone, která s přehledem v této cílové skupině zvítězila, značka Samsung a značka Coca-Cola, která naopak skončila na místě pátém. V roce 2011 ovšem vítězný Apple/iPhone ještě neměl tak unikátní postavení a mezi cool značky jej spontánně řadil jen zlomek respondentů. Změny, jež se odehrávají, jsou patrné i u dalších značek kdy si před pěti lety odnesla hezké čtvrté místo značka Nokia, kterou bychom dnes na pultech už těžko hledali.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Změny ve VLM: Hanáková končí, přichází Skřivánek

Starší článek

Super koncept je radost rozpracovat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Goodkin

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit, jako by…
1. 3. 202126. 2. 2021
Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více