Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Animované dotace na každý den

Redakce MAM14. 11. 20169. 7. 2019

O evropských dotacích je většinou slyšet ve spojení se skandály a korupcí. Dají se vůbec široké veřejnosti představit tak, aby je běžný občan vnímal jako pozitivní věc? Ministerstvo pro místní rozvoj se to rozhodlo vyzkoušet v kampani, která měla podpořit čerpání dotací v aktuálním období 2014-2020.

Fondy, všude samé fondy

Celkový rozpočet na kreativu i nákup mediálního prostoru byl 18 milionů korun. Agentura Momentum vsadila na jednoduchý a přehledný vizuální styl, který kombinoval hrané a animované scény. Grafika představovala stylizované městečko s cyklostezkou, pekárnou, hřištěm nebo nádražím zaplaceným z evropských fondů.

Pretest proběhl v říjnu 2015 a potvrdil, že zvolený způsob, jak běžným lidem představit praktický význam dotací pro jejich každodenní život, byl správný. 69 procent respondentů oslovených agenturou STEM/MARK prohlásilo, že díky spotu vnímá čerpání evropských peněz pozitivně.

Kampaň samotná proběhla v lednu letošního roku v televizi, tisku a na internetu. Propagovala mimo jiné webovou stránku www.dotaceEU.cz.

Po kampani má 88 procent Čechů povědomí o fondech, 60 procent zná některý projekt. Kampaně si všimlo 58 procent lidí, z toho 84 procent oslovených uvedlo, že díky ní zjišťovali další informace. Návštěvnost webu poskočila o více než 40 procent.

×

2. Zpravodajský web CNC bude psát patnáct lidí

Starší článek

Média veřejné služby jsou pod tlakem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více