9. Skanska si vybrala AMI Communications

7. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Agentura AMI Communications uspěla ve dvoukolovém výběrovém řízení na dodávku PR služeb vypsaném společností Skanska pro český i slovenský trh. Všechny obchodní jednotky společnosti Skanska tak teď budou mít poprvé jedinou agenturu. Ta se bude věnovat především strategickému plánování PR a media relations. „AMI si v průběhu výběrového řízení vedla nejlépe z oslovených agentur. Zaujala nás především kreativními nápady a propracovanou komunikační strategií, což společně s kladnými referencemi slibuje profesionální spolupráci a vysokou kvalitu služeb,“ říká Ondřej Svatoň, ředitel komunikace a marketingu společnosti Skanska, developerské a stavební skupiny se sídlem ve Švédsku.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.