4. TV Mňam a Mňau budou jen na kabelu a satelitu

7. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televizní kanály Mňam TV a Mňau TV, zaměřené na pořady o vaření a vysílání videí ze světa zvířat, koupila od dosavadního provozovatele CE Media společnost S&P Broadcasting. Oba kanály v listopadu skončí v klasickém pozemním vysílání a budou dostupné prostřednictvím kabelového a satelitního vysílání DVB-C a DVB-S. Obsah vysílání kanálu Mňau se po změně majitele nezmění, TV Mňam ale plánuje výrazně posílit vlastní tvorbu. Vlastní produkce pořadů by proti zahraniční převzaté tvorbě měla vzrůst ze současných 30 procent na 70 procent obsahu.

Výkonný ředitel S&P Broadcasting Pál Milkovics zastával pozici ředitele i u předchozího vlastníka obou kanálů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.