3. Atmedia ruší bonusy pro mediálky i přímé klienty
Zastupitelství Atmedia v roce 2017 zruší bonusy pro agentury a přímé klienty. “K tomuto kroku jsme došli po dlouhých propočtech, z nichž vyplynulo, že se jedná o optimální řešení,” komentovala změnu Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedie. Ceny se zvýší v průměru o patnáct procent, u nejvyužívanějších balíčků až o dvacet procent. “Televizní stanice jsou vyprodané, stane se, že musí vracet peníze, protože nedokážou dostatečně plnit některé kampaně. Přistoupili jsme proto k úpravám cen,” uvedla Pantůčková. Atmedia letos klientům nabídne například možnost inzerovat v rámci HbbTV. Zachovává tradiční nákupní cílové skupiny (15+, 15-54 a 4-14). Typickým divákem stanic zastupovaných Atmedií jsou podle Pantůčkové muž a žena ve věku 30-59 let se středoškolským, resp. vysokoškolským vzděláním, z větších měst.