1. Změny ve VLM: Hanáková končí, přichází Skřivánek

14. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Vltava Labe Media oznámilo příchod nové posily. Novým šéfredaktorem centrální redakce Deníku se od 14. listopadu stává Tomáš Skřivánek, dosavadní konzultant mediálního domu Czech News Center a předtím dlouholetý manažer Mladé fronty. „Vybudovat silnou centrální redakci, která bude fungovat jako dodavatel textů, datové žurnalistiky i videoobsahu pro všechny regionální redakce, považuji za klíčový prvek transformace Deníku do digitální éry. Na tento úkol i své budoucí kolegy se moc těším,“ uvedl Skřivánek. „Potřebujeme lidi s novinářskými zkušenostmi a nápady, které Deníku pomohou v dalším rozvoji,“ komentoval Skřivánkův příchod ředitel redakcí Roman Gallo. Stávající šéfredaktorka Marie Dlouhá se stane hlavní manažerkou redakcí Deníků. Vydavatelství zároveň opouští zástupkyně generálního ředitele Eva Hanáková, šéfredaktorka týdeníku Dotyk, který založila společně s Michalem Klímou v květnu 2013. Loni v říjnu projekt koupila investiční skupina Penta a začlenila ho do struktury Vltava Labe Media. „Chci poděkovat několika lidem, kteří nám věřili a kteří nám na rozjezd Dotyku půjčili. Škoda že si nepřejí být jmenovaní, protože jsou naprosto skvělí. Osobně si jich velice vážím a respektuji je, třeba i za to, že ctili novinářskou nezávislost a svobodu a ani jednou neměli tendenci jakkoliv ovlivňovat obsah,“ rozloučila se posledním editorialem Hanáková ve vydání z 3. listopadu. „Já se chci posunout dál. Chci zkusit něco podobně avantgardního a dobrodružného, jako byl Dotyk. A nemusí to být nezbytně mediální projekt,“ okomentovala své další plány.

Tomáš Skřivánek se v lednu ucházel o post generálního ředitele Českého rozhlasu, dostal se do finálové pětice kandidátů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.