1. Burda zavírá české edice časopisů Maxim a InStyle

7. 11. 2016 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Burda Praha oznámilo, že na konci roku uzavře dva ze svých časopisů. Měsíčníky InStyle a Maxim podle něj už nemají perspektivu a aktuální vydání budou jejich poslední. Ženský módní časopis InStyle vycházel od roku 2009. Inzertní a distribuční příjmy už však neplnily očekávání vydavatele. Lifestylový měsíčník pro muže Maxim se na trhu udržel třináct let. Burda ho získala před několika roky, když koupila vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 od Martina Shenara. „Prodal ho dobře, jenže někomu, kdo vydávání pánského časopisu vůbec nerozuměl,“ zhodnotil to zpětně na Facebooku bývalý šéfredaktor časopisu Pavel Vondráček. Podle ředitelky Burdy se mediální dům nyní zaměří na aktivity kolem značek Elle, Marianne, Marie Claire a Svět ženy.

S redaktory Burda jedná o dalším uplatnění v jiných projektech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.