Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Televize, nebo digitál?

Redakce MAM24. 10. 20169. 7. 2019

Nově se rozvíjející mediální kanály a místa, kde se zákazník se značkou potkává (tzv. touch­pointy), mění “pravidla hry”. To si vyžaduje nové přístupy k alokaci mediálních budgetů. “I přesto, že se internet stal velmi silným médiem, nemůže plně nahradit tradiční média, pokud chcete cílit na širší cílovou skupinu,” říká Michal Štěpánek, executive director Ipsos Connect. Podle studie Češi a média 2016 téměř 90 % běžné populace denně sleduje televizi a 70 % každodenně využívá internet. Jejich kombinací lze zacílit na 96 % populace. Televize ale, co se týká zásahu, zůstává jedničkou. Jinak to je, pokud je cílovka více specifická. Například pro spotřebitele ve věku do 35 let je klíčovým médiem internet (televize však zůstává důležitým doplňkem).

“Ve své digitální kampani se zaměřte nejen na zásah, ale také na míru pozornosti, kterou jí budou spotřebitelé věnovat. Různé formáty se totiž výrazně liší,” dodává Olga Sitkiewicz, associate director Ipsos Connect. Loni připadlo 44 % investic do digitálu na reklamu na webech (bannery apod.). I když taková reklama může zasáhnout poměrně dost lidí, je pozornost věnovaná tomuto typu reklamy nízká. Efektivita bannerů je ve finále nižší než efektivita reklamy na sociálních sítích, která sice má nižší zásah, ale lidé mají tendenci věnovat reklamám umístěným v těchto typech médií o něco vetší pozornost.

Volně prodejnou studii Češi a média 2016 realizovala agentura Ipsos v prosinci roku 2015. Metoda: on-line dotazování, reprezentativní vzorek české populace ve věku 15-70 let, n = 542. V případě dotazů pište na [email protected].

×

2. Magda už má karavan, Zonky novou kampaň

Starší článek

Slovenská T-Systems pronikla s guerillou do konkurenčních českých firem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více