Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Šíření obsahu podporují emoce. Některé firmy jich u spotřebitelů monitorují až osmnáct

Redakce MAM31. 10. 20169. 7. 2019

Značky musí pochopit, že obsah, který vytváří, má být relevantní pro zákazníka. A musí být přímo pro sociální sítě,” vyzývala na nedávném Czech Internet Foru obchodní ředitelka technologické a reklamní společnosti Unruly. Kusuma Chumpuree-Reyntjesová narážela na fakt, že ačkoliv klesá proklikovost reklam, rozšiřují se možnosti jejich virálního sdílení. A bylo by škoda takového potenciálu nevyužít.

Relevantní je i nostalgie

Jednou z možností je v zásadě “napumpovat” reklamy emocemi. To podle Unruly výrazně zvedá šance na sdílení v sítích. “Mezi roky 2006 a 2014 vznikalo hodně videí se silným emočním základem. Zároveň jsme zaznamenali, že během těchto let stouplo jejich sdílení,” vysvětlovala manažerka.

Unruly v rámci analytiky a strategie pracuje s rozšířenou škálou emocí: celkem až osmnácti psychologickými reakcemi. Díky tomu například zjistila, že mladí muži mají oproti jakékoliv jiné demografické skupině v reakcích na videoobsah spolehlivě nejširší rozpětí pocitů. Při stanovení cílových skupin hraje roli také specifikace jejich emočních potřeb. Firma vyvinula i vlastní nástroj ShareRank, jehož algoritmus vyhodnocuje a predikuje úspěšný virální potenciál videí, a to na základě více než 395 tisíc diváckých reakcí.

“Pokud vymyslíte, jak dostat emoce do videa, je to cesta k budoucímu vítězství,” shrnula Reyntjesová.

Strach, radost, smutek, vztek – přijde vám to dost? Přidejte ještě nostalgii, inspiraci, pýchu, šok a řadu dalších emocí, pokud chcete být podrobní.
Foto: Shutterstock

×

1. Y&R a Ogilvy mají Grand Prix v Golden Drumu

Starší článek

Televizní reklamy výrazně ovlivňují spotřebu alkoholu u teenagerů, dokládá studie

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více