Seznam si nebere servítky. Peníze chce brát hlavně televizním stanicím

17. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jednou z největších internetových událostí poslední doby je spuštění nového zpravodajského webu společnosti Seznam. Pavel Zima, generální a obsahový ředitel, se na úvod Czech Internet Fora rozpovídal o dosavadních úspěších a výhledech společnosti do budoucnosti. „Trošku se změnila situace na trhu. Vnímali jsme, že je tu prostor pro nové seriózní médium, a my k tomu máme všechny karty v ruce,“ uvedl sebevědomě.

Internet dobyt, vpřed na nové bojiště

Ačkoliv Seznam nemá podle Pavla Zimy hlavní zájem na tom, aby dále „ukusoval“ z internetového reklamního koláče, ze kterého vlastní více než třetinu, prostor v této oblasti ještě vidí. „Dlouhodobě to vnímám tak, že jsou to spíš televizní peníze, o které se musíme poprat,“ vysvětlil Zima. Primárním cílem je podle něj získání peněz, které na internetu v tuto chvíli nejsou. Ale tím ambiciózní plány nekončí. „Je pro nás důležité, aby základní servis pro uživatele dělala homepage Seznamu, a ne třeba Facebook,“ dodal.

Nasnadě je otázka, zda nový formát zpráv nepohltí Novinky.cz. „Ty projekty jsou hodně odlišné. Novinky dělají základní zpravodajský servis na kvantitu, třeba tři sta zpráv za den. Seznam Zprávy mají dělat vlastní kauzy, unikátní věci, kolem dvaceti až třiceti zpráv denně,“ vysvětlil šéf Seznamu. Jak Zima uvedl, Seznam je v kontaktu s dalšími subjekty, se kterými vede jednání o spolupráci. „Jsou to Forbes, Neovlivní a Reportér,“ vyjmenoval.

„Žádný projekt, který by se nám líbil a stálo by za to na něm pokračovat, tady nebyl,“ odpověděl Pavel Zima na otázku, proč Seznam nekoupil „hotovku“.
Foto: Internet Info

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.