Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Raději Škodu než Ferrari

Redakce MAM24. 10. 20169. 7. 2019

Dnes se podíváme na v pořadí třetí nejvíce “cool” kategorii, a to na kategorii automobilů. Které značky automobilů považují respondenti za nejvíc cool? Nejvíce cool značkou je pro respondenty z panelu značka Škoda, což se dá připsat mimo jiné i jejímu českému původu. Škodovku zařadili mezi cool značky dva z pěti respondentů, kteří si vybrali nějakou značku automobilů. Další značky v pořadí už výrazně ztrácejí, nicméně všechny další značky z top 5 patří mezi prémiové značky. Na děleném druhém místě se umístily značky Audi a BMW, na čtvrtém pak Mercedes spolu se svou divizí AMG (zaměřenou na úpravy standardních modelů). O poslední místo se pak dělí značka Ferrari se značkou elektromobilů Tesla. Rozdíly mezi muži a ženami nejsou z hlediska pořadí výrazné, nicméně ženy častěji zmiňovaly právě top značky. Méně často zařadily mezi cool značky Škodu, naopak častěji prémiové značky Audi a BMW.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

2. Magda už má karavan, Zonky novou kampaň

Starší článek

Slovenská T-Systems pronikla s guerillou do konkurenčních českých firem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více