Ozdoby podpořily prodej čajů Lipton

17. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Značka čajů Lipton z portfolia Unileveru chtěla loni zákazníky potěšit vánočním balením. Zároveň ale potřebovala předejít tomu, aby šlo o jednorázovou věc, jejíž kouzlo pomine, jakmile spotřebitel doma rozbalí krabici.

Jako nejlepší řešení se ukázaly vánoční ozdoby, klasické koule na stromeček. V balení cejlonských čajů byly na ozdobách z vnější strany namalované motivy světových velkoměst. Zachycovaly tak typické výjevy z Ruska, Francie, Itálie nebo Spojených států. Logo Liptonu na nich bylo umístěné jen decentně a vždy zapadalo do hlavního motivu. Řada ovocných čajů měla vlastní výtvarné řešení s pestrobarevným potiskem figurek a postaviček.

Koule měly stuhu na zavěšení a uvnitř byly duté. Po otevření sloužily zároveň jako zásobník na čaj a mohly se stát i originálním dárkem.

Celkového konceptu se ujala agentura Mildberry. Nápad byl na konci září oceněn bronzem na londýnské reklamní přehlídce COGS v kategorii Promotional Merchandise.

Dárková balení byla využita nejen při propagaci v prodejnách, ale také při práci s komunitou jako odměna v různých soutěžích na sociálních sítích. Na Instagramu se objevila řada fotek vánočních stromů nazdobených právě doplňky od Liptonu.

Motiv na ozdobách se lišil podle toho, jestli si zákazník koupil černý čaj, nebo ovocnou variantu.
Foto: Mildberry

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.