Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Redakce MAM10. 10. 20169. 7. 2019

Začátek školního roku se obvykle pojí s nástupem dětí do zájmových kroužků. Většina (70 %) internetové populace, která má doma dítě ve věku 4-18 let, hlásí toto dítě na některý z nich. K oblíbeným patří kroužky sportovní. Ty navštěvuje 8 dětí z 10, přičemž vyhledávanými jsou zejména fotbal a florbal, typické spíše pro chlapce, a tanec, navštěvovaný častěji dívkami a dětmi mladšími 10 let. U mládeže ve věku 15-18 let je oblíbená rovněž posilovna (fitness). Vedle sportovních jsou dále populární kroužky hudební a výtvarné, preferované dívkami, a jazykové, na které docházejí častěji děti vysokoškolsky vzdělaných rodičů. Polovina dětí si svůj kroužek zvolila sama. Rodiče rozhodovali hlavně za mladší děti do 10 let věku, zatímco děti starší 15 let měly při výběru víceméně volnou ruku. Průměrně se výdaje za pololetí pohybují mezi 1800 a 2400 Kč. Tato částka je ještě vyšší ve velkoměstech. Internetová populace nejčastěji dopravuje děti na kroužky autem. Samy se na kroužky vydávají obvykle děti ve věku 15-18 let, ať už pěšky, či hromadnou dopravou. Naopak ti nejmladší (4-10 let) chodí častěji na kroužky v rámci družiny při škole.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Radosti a starosti s chytrými mobily

Starší článek

Stafino slibuje v případě nespokojenosti okamžitou nápravu. Zastíní Yelp?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více