Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Mířit na seniory se vyplácí

Redakce MAM3. 10. 20169. 7. 2019

Mnoho výzkumných zadání, která dostáváme od klientů v Ipsosu, má cílovou skupinu často omezenou horní věkovou hranicí typicky 50 nebo 55 let. Jako by se se segmentem starších (ale ne tak docela) již nepočítalo a předpokládalo se, že z trhu prostě odejdou, uvelebí se ve svých právě vyprázdnivších se hnízdech (tzv. empty nesters), uzavřou se inovacím a pasivně budou přijímat obsah, který jim nabídne televize.

Populace stárne, prodlužuje se délka života, ale také věk odchodu do důchodu. Přitom například pokoušet se předpovídat prodej budoucího produktu bez zahrnutí všech potenciálních kupujících může vést k chybným odhadům. Myslíte, že dnešní šedesátníci nechtějí cestovat, že nenakupují na internetu nebo že žena po 60. roce života se nechce líbit? Omyl!

I to vyplývá z nedávno dokončené Ipsos studie zaměřené právě na generaci tzv. pre-seniorů, tedy lidí, kteří do důchodu buďto v následujících letech vstoupí, nebo právě nedávno trh práce opustili.

Jan Staněk, account director z agentury Ipsos k tomu říká: “Generace 55-65 let má velkou kupní sílu, právě ona často podporuje mladší ročníky, své potomky, a navíc postupně získává to nejcennější: čas k tomu, si konzumaci dopřát a náležitě užít.” 19. října se tématu bude věnovat i konference Ipsosu “Život je krásný… a teprve začíná!”

Pre-seniors – volně prodejná studie Ipsos z července 2016 se zaměřila na atraktivní cílovou skupinu české populace 55-65 let. Obsahuje a kombinuje data ze 2 zdrojů: z Populace.cz – vlastního on-line panelu Ipsos a z výzkumu “Pre-Seniors” uskutečněného v červnu 2016. Dotazy zodpoví: [email protected].

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více