Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Liška opouští svět čísel a servíruje emoce

Redakce MAM10. 10. 20169. 7. 2019

Jednička na trhu, miliony poskytnutých úvěrů, procenta úrokových sazeb: číslovky až do 6. října tvořily osnovu reklamních sdělení a vůbec podstatnou část marketingové komunikace Českomoravské stavební spořitelny. Její aktuální kampaň je zcela čísel prosta, čímž se vymezuje vůči konkurenci v segmentu financí. Staví do světla kamer svého hrdinu, jeho příběh a potřeby a až v závěru odkrývá svou identitu i hlavní sdělení: Najděte se ve vlastním. Neodmyslitelný lišák, maskot ČMSS, přišel o roli průvodce reklamou a zůstal upozaděn jako součást korporátního podpisu.

Budování domova on-line

Spořitelna přistoupila dosud k nejzásadnějším změnám v marketingové strategii a komunikaci. “Nejvíc viditelnou změnou je nová TV kampaň. Co se s novou strategií však mění především, je způsob naší práce. Máme za sebou několik interních workshopů a práci s výzkumy, s Millward Brown jsme pracovali na definici vnímání naší značky. Nový archetyp ČMSS ztělesňuje hrdinu, z čehož se odvíjí naše hlavní poselství – chcete-li, brand ideál – přinášíme lidem odvahu, aby bydleli bez kompromisů, po svém. V první řadě již nestojí naše produkty, ale osobní potřeby každého, kdo řeší bydlení,” vysvětluje marketingová ředitelka spořitelny Vladimíra Dvořáková.

Autentičnost příběhů lidí, kterým ČMSS pomohla s realizací bydlení prostřednictvím vlastních finančních poradců, podtrhuje webová platforma Najdetesevevlastnim.cz . “Ukazujeme jen reálné příběhy našich klientů, přinášíme informace, kolik je rekonstrukce stála, a zveřejňujeme kontakt na konkrétního poradce, který v daných příbězích pomáhal. Na tomto webu najde uživatel i další funkcionality, různé praktické rady i zábavní obsah. Jde o dlouhodobý nástroj naší komunikace s klienty, platforma by měla dále růst a přicházet s dalšími příběhy,” dodává Dvořáková.

Že čísla značku nebudují, mají poznat i zaměstnanci Spořitelny. Paralelně s první vlnou mediální kampaně poběží v centrále firmy interní kampaň včetně využití vysílání interní televize Liška TV. Spořitelna si zároveň vybrala 30 vlastních “brand ambassadorů”, kteří jsou školeni v tom, jak přiblížit svým kolegům značkový ideál a naučit je s ním pracovat a ztotožnit se s ním.

Pilíř imageové kampaně ČMSS od agentury Konektor tvoří dva TV spoty režiséra Tomáše Řehořka v produkci Punk Film. Nasazena je též inzerce v tisku, OOH a on-linu.
Foto: ČMSS

×

Radosti a starosti s chytrými mobily

Starší článek

Stafino slibuje v případě nespokojenosti okamžitou nápravu. Zastíní Yelp?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: HC Sparta Praha

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více