Liška opouští svět čísel a servíruje emoce

10. 10. 2016 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jednička na trhu, miliony poskytnutých úvěrů, procenta úrokových sazeb: číslovky až do 6. října tvořily osnovu reklamních sdělení a vůbec podstatnou část marketingové komunikace Českomoravské stavební spořitelny. Její aktuální kampaň je zcela čísel prosta, čímž se vymezuje vůči konkurenci v segmentu financí. Staví do světla kamer svého hrdinu, jeho příběh a potřeby a až v závěru odkrývá svou identitu i hlavní sdělení: Najděte se ve vlastním. Neodmyslitelný lišák, maskot ČMSS, přišel o roli průvodce reklamou a zůstal upozaděn jako součást korporátního podpisu.

Budování domova on-line

Spořitelna přistoupila dosud k nejzásadnějším změnám v marketingové strategii a komunikaci. „Nejvíc viditelnou změnou je nová TV kampaň. Co se s novou strategií však mění především, je způsob naší práce. Máme za sebou několik interních workshopů a práci s výzkumy, s Millward Brown jsme pracovali na definici vnímání naší značky. Nový archetyp ČMSS ztělesňuje hrdinu, z čehož se odvíjí naše hlavní poselství – chcete-li, brand ideál – přinášíme lidem odvahu, aby bydleli bez kompromisů, po svém. V první řadě již nestojí naše produkty, ale osobní potřeby každého, kdo řeší bydlení,“ vysvětluje marketingová ředitelka spořitelny Vladimíra Dvořáková.

Autentičnost příběhů lidí, kterým ČMSS pomohla s realizací bydlení prostřednictvím vlastních finančních poradců, podtrhuje webová platforma Najdetesevevlastnim.cz . „Ukazujeme jen reálné příběhy našich klientů, přinášíme informace, kolik je rekonstrukce stála, a zveřejňujeme kontakt na konkrétního poradce, který v daných příbězích pomáhal. Na tomto webu najde uživatel i další funkcionality, různé praktické rady i zábavní obsah. Jde o dlouhodobý nástroj naší komunikace s klienty, platforma by měla dále růst a přicházet s dalšími příběhy,“ dodává Dvořáková.

Že čísla značku nebudují, mají poznat i zaměstnanci Spořitelny. Paralelně s první vlnou mediální kampaně poběží v centrále firmy interní kampaň včetně využití vysílání interní televize Liška TV. Spořitelna si zároveň vybrala 30 vlastních „brand ambassadorů“, kteří jsou školeni v tom, jak přiblížit svým kolegům značkový ideál a naučit je s ním pracovat a ztotožnit se s ním.

Pilíř imageové kampaně ČMSS od agentury Konektor tvoří dva TV spoty režiséra Tomáše Řehořka v produkci Punk Film. Nasazena je též inzerce v tisku, OOH a on-linu.
Foto: ČMSS

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.