Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Firmy nevyužívají potenciál sociálních sítí, chce to víc interakce se zákazníkem

Redakce MAM10. 10. 20169. 7. 2019

Důležitost sociálních sítí i jejich sílu jako marketingového nástroje si už dnes firmy většinou uvědomují. Bohužel ne všechny je ale dokážou správně používat. Komunikace je jednostranná, zákazníci jsou jen němými pozorovateli, a nevzniká tak žádný organický dosah ani aktivní zapojení do komunikace. To je škoda, osobně věřím, že dobrá komunikace na sociálních sítích dokáže zacílit na toho správného zákazníka a ideálně ho i nasměrovat ke sdílení a šíření jeho zákaznické zkušenosti se svými přáteli či followery.

Jak na to? Komunikace na sociálních sítích probíhá v reálném čase, proto je potřeba i v reálném čase reagovat – a to jak na pozitivní, tak na negativní komentáře. Spousta firem ale není v interakci dost osobní. I na mě jako na zákazníka působí lépe, když mě firma v odpovědi na komentář osloví jménem a autor odpovědi se třeba i podepíše.

Forma, nebo obsah? Obojí je důležité, nekvalitní fotky nikoho neosloví, stejně jako dlouhé bezobsažné popisky. Pokud nemáte co říct, prostě to neříkejte. Osobně jsem přestal kvůli nicneříkajícímu obsahu sledovat profily několika firem. Naopak hezky zpracovaná grafika mě zaujme, a pokud se z ní něco dozvím, rád ji i nasdílím. Líbí se mi třeba komunikace profilu NHL, který kombinuje různé formy obsahu – fotky, akční videa, živé vysílání v době sezony a soutěže o vstupenky. Od minulého roku navíc s GoPro přináší hokejovým nadšencům během zápasů vizuální perspektivu z pohledu samotných hráčů, což je až adrenalinový zážitek.

Video je určitě mým nejoblíbenějším formátem. Dokážete jím totiž říct všechno. Zejména pokud podnikáte v B2B, spojte síly se zákazníkem, natočte video o společném projektu a sdílejte jej na sociálních sítích obou zúčastněných. Zákazník má skvělé promo a vy konkrétní ukázku vašich služeb podpořenou svědectvím zákazníka – to jsou dvě mouchy jednou ranou. Video má navíc nejlepší předpoklady k virálnímu šíření, takže může nasbírat i skvělý dosah. Stručně a jednoduše – komunikujte se zákazníkem, aby zákazník komunikoval s vámi a o vás.

Juraj Polerecký, ředitel marketingu pro region CEE, SAP

×

Radosti a starosti s chytrými mobily

Starší článek

Stafino slibuje v případě nespokojenosti okamžitou nápravu. Zastíní Yelp?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více