Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ferrari: Naším úkolem je plnit sny

Redakce MAM10. 10. 20169. 7. 2019

Každý rok na mezinárodních autosalonech představíme jedno dvě nová auta, která přilákají pozornost. Ale jiné nástroje nemáme. Nemůžeme vysílat v televizi, abychom nedegradovali brand. Nepoužíváme rádio ani outdoor.” Takhle prý varoval Davida Kopala, marketingového ředitele společnosti Scuderia Praha, bývalý prezident legendární automobilové značky Ferrari Luca di Montezemolo.

“Takže nám nezbývá než zprostředkovávat lidem emoce,” vysvětluje Kopal, který ještě vzpomíná, jak kdysi vzal di Montezemola na projížďku po Praze, načež cestu jejich Ferrari zablokovaly davy nadšených italských turistů.

Ferrari v době mobilní

Na Foru Media 2016 ovšem marketingový ředitel Scuderie prezentoval, jak se superluxusní a ultrakonzervativní automobilová značka – jejíž některé vozy se musí obejít nejen bez navigace, ale třeba i bez rádia – vyrovnává s požadavky doby mobilní.

I konzervativní Ferrari tak dnes kromě svého webu využívá Facebook, YouTube, Twitter a Instagram. Automobilka zákazníkům nabízí i on-line konfigurátor. To není samozřejmě nic nového. Tento však slouží nejen k individualizaci auta, ale také k tomu, aby sama firma mohla sledovat, jaké její zákazníci vlastní modely. Těm “nejvěrnějším”, kteří v garáži už mají tři a více vozů s logem vzpínajícího se hřebce, nabízí speciální limitované edice. Třeba na supersportovní La Ferrari museli mít kandidáti v garáži vozů značky z Maranella už pět.

Dokonalá personalizace

Personalizace služeb je u výrobce luxusních automobilů vůbec vděčné téma. “Vždycky říkám: Nikdy si nekupujte auto ze showroomu. Můžete si ho přece nakonfigurovat přímo v továrně,” vysvětluje Kopal s tím, že další – vyšší – stupeň personalizace představuje řešení “tailor made”, které znamená specifikaci auta zcela dle vlastního přání.

Nad ním je level “one of”, což znamená přípravu zcela vlastního vozu s inženýrem Ferrari. Pak už si jen můžete odkoupit skutečný monopost F1, ke kterému dostanete přidělený tým a několikrát za rok se můžete zúčastnit závodů na okruhu.

Pro zcela jiný typ zákazníků je ovšem určeno nové Ferrari Lusso s pohonem na všechna čtyři kola a 12palcovým interaktivním displejem. “Je to luxusní sportovní vůz pro lidi, kteří jej chtějí používat celoročně a užívat si nové technologie,” vysvětluje Kopal. Vzápětí ale dodává, že Ferrari obecně zůstane věrné spíš svému sportovnímu duchu: “La Ferrari má 963 koní. K tomu už nic jiného nepotřebujete.”

×

Radosti a starosti s chytrými mobily

Starší článek

Stafino slibuje v případě nespokojenosti okamžitou nápravu. Zastíní Yelp?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více