Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

“Dvojníci” zlepšují cílení kampaní

Redakce MAM10. 10. 20169. 7. 2019

Metody cílení na konkrétní uživatele jsou stále sofistikovanější. Dříve mohli zadavatelé reklamy vycházet pouze z dat, která jim poskytli návštěvníci webu sami. Jednalo se například o registrační formuláře nebo data o chování uživatelů na webu, jako třeba opuštěný nákupní košík. Dnes je v programatické reklamě trendem používání tzv. look-alike modelů. Na základě informací, které jsou dostupné o relativně malé skupině uživatelů, je možné díky algoritmu najít uživatele, kteří mají podobné charakteristiky chování. Tento princip je známý například z cílení na Facebooku.

“Díky používání této metody můžeme využít sociodemografické cílení reklamy pro více než dvě třetiny on-line populace v ČR, přitom u modelování pohlaví lze dosáhnout přesnosti až 80 procent,” uvádí Matěj Novák, ředitel Czech Publisher Exchange, která inzerentům zpřístupňuje reklamní plochy on-line médií pomocí technologie RTB.

Dalším trendem jsou Guaranteed Deals, tedy zaručené množství objemu zobrazení reklamy. Inzerenti však mohou stále ovlivňovat, které jednotlivé imprese koupí.

“Tento způsob umožní inzerentovi využít výhody RTB a zároveň přináší médiím jistotu v podobě objemu prodaného prostoru. Domníváme se však, že do budoucna zůstane dominantní a univerzální formou prodeje klasické RTB,” myslí si Stanislav Mottl, manažer agentury R2B2. Doplňuje, že pro svoje klienty službu spustí v nejbližších týdnech.

Real time bidding (RTB) je technologie, která umožňuje nákup zobrazení displejové reklamy v aukci. Dnes se na západních trzích i u nás dostává do popředí zájmu on-line médií i inzerentů. Majitelé stránek totiž zjistili, že díky tomu, že mezi sebou inzerenti soupeří cenou, mohou vydělat více peněz. V RTB ekosystému tak přibývají i prémiové formáty jako video či branding.

×

Radosti a starosti s chytrými mobily

Starší článek

Stafino slibuje v případě nespokojenosti okamžitou nápravu. Zastíní Yelp?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více